«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №2 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Схема проезда

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бракераждық комиссияның жұмысы туралы жалпы ережелер

Бекітемін

№2ОМ Директоры

____________И.Д.Мельник

 

Бракераждық комиссияның жұмысы туралы жалпы ережелер

1.Жалпы ережелер

1.1. Білім беру мекемесін басқарудың дара қолма-қол ақшаға айналдыру және алқалылық қағидаттарына негізделе отырып, балалардың тамақтануын ұйымдастыруды, жеткізілетін өнімдердің сапасын бақылауды жүзеге асыру және тағамды дайындау және тарату кезінде санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтау мақсатында №2 орта мектепте бракераждық комиссия құрылып, жұмыс істейді.

1.2. Бракераждық комиссия мектеп директорының бұйрығымен оқу жылына тағайындалады.

1.3. Бракераж комиссиясын тағайындау-асхана жұмысына тұрақты бақылауды қамтамасыз ету.

1.4. Бракераж комиссиясы өз қызметінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 179 бұйрығымен бекітілген "Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларының (бұдан әрі - қағидалар), Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 19 наурыздағы № 234 бұйрығымен бекітілген "Қоғамдық тамақтандыру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар" санитариялық қағидаларының, рецептуралар жинағының, технологиялық карталардың және осы Ережені басшылыққа алады.

1.5. Бракераждық комиссияның құрамына директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, филиалдың медицина қызметкері, асхана әкімшісі және құрамында үш адамнан тұратын ата-аналар комитетінің өкілдері кіреді (санитарлық киім, медициналық кітапшалар болған жағдайда, тағам сапасын бағалау критерийлерін білгенде және медициналық көрсеткіштер бойынша шектеулері жоқ).

1.6. Бракераждық комиссия мүшелерінің саны төрт адамнан кем болмауы тиіс.

1.7. Комиссияны тағайындау кезінде оның құрамын жыл сайын жаңарту қағидаты сақталады.

1.8. Бракераждық комиссия кезеңмен  (айына кемінде 1 рет) директор жанындағы кеңестерде асхана жұмысын бақылауды жүзеге асыру жөніндегі жұмысы туралы есеп береді.

Есепті директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары жасайды, комиссия мүшелерінің қолы қойылады. Бұл есеп бракераж комиссиясының құрамына кіретін ата-аналар комитетінің өкілдері арқылы оқушылардың ата-аналарына жеткізіледі.

1.9. Бракераж нәтижесі дайын тағамның сапасын бақылау журналында (бұдан әрі - бракераж журналына) тіркеледі.

1.10. Бракераждық комиссия толық құрамда аптасына бір рет жұмыс істейді, басқа уақытта филиалдың диеталық бикесі дайын тағамдардың сапасын органолептикалық бағалауды жүргізеді, бракераждық журналға жазба енгізеді, қағидалардың 225-тармағының талаптарына сәйкес келеді.

1.11. Бракераж журналында тағамның дайындалған күні мен сағаты, тағамның атауы, бракеражды алу уақыты, органолептикалық бағалау нәтижелері және тағамның дайындық дәрежесі, тағамды сатуға рұқсат көрсетіледі. 1.12. Бракераж журналы нөмірленуі, тігілуі және мекеменің мөрімен бекітілуі тиіс; бракераж журналы асхана әкімшісінде сақталады.

2.   Бракераждық комиссияның міндеттері

2.1.  Мектептің бракераждық комиссиясы:  

тамақ өнімдерін тасымалдау, жеткізу және түсіру кезінде санитарлық - гигиеналық нормалардың сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

•    ас блогының (қойма және басқа да үй-жайларды қоса алғанда) және түскі ас залының санитарлық жағдайына, ыдыс-аяқты сапалы тазарту мен тазалау  және сапалы жуылуына бақылауды жүзеге асырады;

•     күн сайын мәзірдің дұрыс жасалуын қадағалайды: 

       ас блогында жұмысты ұйымдастыруды бақылайды;

 келіп түсетін шикізатты қабылдауды, сақтау шарттарын, өткізу мерзімдерін, пайдалануды, аспаздық өңдеуді, тамақ өнімдерін дайындау технологиясын бақылауды жүзеге асырады;

 

•  негізгі тағамдық заттардағы оқушылардың физиологиялық қажеттіліктеріне тамақтың сәйкестігін тексереді;

* ас блогы қызметкерлерінің жеке гигиена ережелерін сақтауын қадағалайды;

* негізгі өнімдерді салғанда кезеңмен қадағалайды, тағамның шығуын тексереді; 

•    дайын тамақты органолептикалық бағалауды жүргізеді, яғни оның түсін, иісін, дәмін, консистенциясын, қаттылығын, шырынын және т. б. анықтайды.;

 * дайындалған тамақтану көлемінің бір реттік порция көлеміне және балалар санына сәйкестігін тексереді.

3.  Бракераждық комиссияның құқықтары:

Бракераждық комиссия:

3.1. Ыдыста таңбалаудың болуын бақылау;

3.2. Тәуліктік сынаманың болуын бақылау;

3.3. Тамақ дайындау процесінің технологиялық карталарға сәйкестігін тексеру;

3.4. Келіп түсетін өнімнің санын тексеру;

3.5. Он күндік мәзірдің әртүрлілігін және сақталуын бақылау;

3.6. Тамақ өнімдерін сақтау ережелерінің сақталуын тексеру;

3.7. Әкімшіліктің қарауына тамақтану сапасын жақсарту және қызмет көрсету мәдениетін арттыру жөнінде ұсыныстар енгізу;

3.8. Тамақты дайындау технологиясының өзгеруіне байланысты ауыстыруды қажет ететін тамақты таратуға жол бермеу;

3.9. Тиісті құжаттары (санитарлық кітапшалары, дипломдары, сертификаттары және т. б.) жоқ қызметкерлерді жұмысқа жібермеу)міндетті;

3.10. Бракераждық комиссия мүшесінің ерекше пікірге құқығы бар, ол директордың назарына жазбаша түрде жеткізіледі, бракераждық комиссияның есебінде көрсетіледі. Мұндай пікір бракераждық комиссия мүшелерінің көпшілігінің шешімімен келіспеген жағдайда ресімделеді.

 

4.  Тамақ бракеражы

4.1 мектеп асханасында дайындалған барлық тағамдар мен аспаздық өнімдер олардың дайын болуына қарай міндетті түрде бракеражға жатады. Тағам бракераж әрбір жаңадан дайындалған партияны босатқанға дейін жүргізіледі.

4.2. Өнім сапасын бағалау бракераж журналына оны сатуына басталғанға дейін енгізіледі және комиссия мүшелерінің немесе мейірбикенің қолымен ресімделеді.

Қандай да бір бұзушылықтар мен ескертулер анықталған жағдайда бракераж комиссиясы ескертулерді жою бойынша қажетті шаралар қабылданғанға дейін дайын тағамды топтарға беруді тоқтата тұруға құқылы.

4.3. Тағамдардың және дайын аспаздық өнімдердің сапасын бағалау органолептикалық көрсеткіштер: дәмі, иісі, сыртқы түрі, түсі, консистенциясы бойынша жүргізіледі. Бұл көрсеткіштерде бұйымдарға баға беріледі - "өте жақсы", "жақсы", "қанағаттанарлық", "қанағаттанарлықсыз" (ақау).

"Өте жақсы" баға тағамдарға және аспаздық бұйымдарға дәміне, түсіне және иісіне, сыртқы түріне және консистенциясына, бекітілген рецептураға және талаптарда көзделген басқа да көрсеткіштерге сәйкес келген жағдайда қойылады.

"Жақсы" бағасы бір шамалы ақауы бар тағамдар мен аспаздық бұйымдарға (тұзсыз, қажетті түске дейін жеткізілмеген және т. б.) қойылады.) "Қанағаттанарлық" бағасы аспаздық талаптардан ауытқуы бар, бірақ қайта өңдеусіз тамаққа пайдалануға жарамды тағамдар мен аспаздық бұйымдарға қойылады.

"Қанағаттанарлықсыз" (ақау) бағасы мынадай кемшіліктері бар бұйымдарға беріледі: бөгде, бұйымдарға тән емес дәмі мен иісі, күрт тұздалған, күрт қышқыл, ащы, пісірілмеген, күйдірілмеген, өз пішінін жоғалтқан, тән емес консистенциясы немесе тағам мен бұйымның басқа да белгілері бар.

"Қанағаттанарлық" және "қанағаттанарлықсыз" баға бракераж комиссиясының отырысында талқыланады. Осы факт туралы тиісті акт жасалады, акт мектеп директорына жеткізіледі.

4.4. Барлық дұрыс әзірленген дайын аспаздық өнімдер мен жартылай фабрикаттардың дұрыстығын анықтау үшін бір уақытта әрбір түрдегі 5 порция, ал ботқа, гарнирлер мен басқа да тағамдар мен өнімдер - тұтынушыға жіберу кезінде алынған порцияларды өлшеу жолымен өлшенеді. Осы Ереженің қолданылу мерзімі шектелмеген

 

Жаңартылған күні: 22.10.2019 17:25
Құрылған күні: 25.05.2020 13:37

Текст