«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
өзін-өзі бағалау нәтижесі бойынша қорытынды
Мектептің өзін-өзі бағалау барысында 2017/2018-2021/2022 оқу жылдары аралығында талдау жүргізілді:
2-11 сыныптардың оқу деңгейі зерттелді. Мектеп өз қызметінде үйлесімді дамыған зияткерлік тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Мектепте білім беру процесі Қазақстан Республикасының МЖМБС аясында жүзеге асырылады.
Білім беру процесі білім берудің үш сатысына сәйкес жүзеге асырылады:
Бастауыш білім беру (1-4 сыныптар)
Оқытудың бірінші кезеңінде оқушылардың оқуға деген тұрақты қызығушылығы қалыптасады, оқу іс-әрекетінің негізгі дағдылары дамиды (жазу, санау, оқу).
Педагогикалық ұжым алдына келесі міндеттерді қояды:
Негізгі орта білім (5-9 сыныптар)
Оқытудың екінші кезеңінде оқушылардың танымдық қызығушылықтарын және олардың өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыру жалғасуда, педагогикалық ұжым келесі міндеттерді шешу үшін жұмыс жасады:
Жалпы орта білім (10-11 сыныптар). Жаратылыстану-математикалық бағыт.
Оқытудың осы кезеңіндегі оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері-білім беру бағдарламаларының кең спектрі, оқушының жеке басының мүдделері, қабілеттері мен мүмкіндіктері.
Оқытудың үшінші сатысында міндетті оқу пәндері мен таңдау бойынша бейіндік оқу пәндерінің үйлесуі негізінде жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша бейіндік оқыту жүзеге асырылады, педагогикалық ұжым мынадай міндеттерді шешу бойынша жұмыс істеді:
Мектепті басқару әр түрлі деңгейдегі ұйымдасқан басқару органының арқасында жүзеге асырылады:
Мектеп өз қызметінде ҚР Конституциясын, "Білім туралы" ҚР Заңын, басқа да республикалық, өңірлік заңнамалар мен нормативтік актілерді, сондай-ақ мектептің әртүрлі құрылымдары мен басқару тетіктерінің қызметін регламенттейтін әзірленген және бекітілген ережелерді басшылыққа алады.
Педагогикалық ұжым білім беру процесі субъектілерінің жан-жақты дамуы мен өздігінен білім алуы үшін, тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің қазіргі заманғы сұраныстарына сай келетін білім берудің жаңа сапасына қол жеткізу үшін барынша қолайлы жағдайлар жасау үшін жұмыс істейді.
Мектепте ОҚЫТУ САМАСЫН ЖЕТІЛДІРУК РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКСИСТЕ "LESSON STUDY"эксперименттік алаңының жұмыс бағдарламасы іске асырылуда. Эксперименттің/Зерттеудің мақсаты - оқыту сапасын арттыру, оқушылардың білім сапасын арттыру, әр оқушының жетістігі мен жоғары білім алу үшін "Lesson study" педагогикалық тәсілін пайдалана отырып, білім алушы мұғалімдер командасының жұмысын ұйымдастыру мысалында тәжірибе алмасу жүйесін енгізу алгоритмін жасау.
Эксперимент мерзімі-2021-2022 оқу жылы.
Жоспар бойынша келесі іс-шаралар жүзеге асырылды:
1) мұғалімдердің шығармашылық топтары ұйымдастырылды (МШҰ)
2) Lesson study тәсілінің әдістемелік жалпы оқуы өткізілді
3) "Lesson study зерттеуін жүргізу технологиясы" тақырыбы бойынша сабақ өткізілді
4) эксперименттік сыныптарда 2 тоқсанға сабақ өткізу кестесі жасалды:
5) эксперименттік сыныптардың барлық оқушылары: 3 вэж (69), 5абвгк (122), 8абвг (84). сыныптар жиыны-11, оқушылар жиыны-275 (мектеп контингентінің жалпы санынан 26%)
6) Педагогикалық ынтымақтастық ұйымдастырылды:
Әдістемелік жұмыс жүйеде жүргізілді және білім сапасын арттыруға, әр оқушы мен мұғалімнің танымдық, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамытуға бағытталған. Мұғалімдермен кеңестер, сұхбаттар, мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу және тәжірибеге енгізу түзетуші көмек көрсетті.
Педагогикалық ұжымның кәсіби деңгейі жоғары деңгейде.
Мұғалімдердің шығармашылық белсенділігі артты. Білім беру үдерісіне тұлғаға бағытталған, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар енгізілді.
Денсаулықты сақтау және нығайту, білім беру сапасын бақылау, оқушылардың сауаттылығын арттыру мәселелеріне көп көңіл бөлінді. Қойылған міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін түрлі формалар қолданылды. Факультативтер, үйірмелер, жеке сабақтар және қосымша білім беру арқылы мұғалімдердің сабақтан тыс және сабақтан тыс жұмыстарының бірлігі сабақтар мен іс-шаралардың тәрбиелік әлеуетін арттыруға мүмкіндік берді, бұл білім сапасына оң әсер етті.
Дарынды балаларды дамыту үшін мектепте "дарынды балалар"кешенді-мақсатты бағдарламасын іске асыру есебінен ерекше жағдайлар жасалған. Осы бағдарлама бойынша жұмыс оң нәтижелерге ие: аудандық, облыстық және республикалық олимпиадалар мен конкурстарда жүлделі орындар; спорттың әр түрі бойынша аудандық және облыстық жарыстарда жүлделі орындар; оқушылардың зияткерлік дамуына оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен мүдделерін қамтамасыз ететін қосымша білім беру ұйымы ықпал етеді. Оқушылардың үйірмелер мен спорт секцияларында жұмыспен қамтылу көрсеткіші жыл сайын өсіп келеді.
Тәрбие жұмысы орта оқу орындарының оқудан тыс қызметін ұйымдастыру туралы Заңның және ҚР жастар саясаты туралы Заңның тұжырымдамасына негізделеді.
Сондай-ақ, соңғы жылдары кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бағдарламасы жүзеге асырылуда. Бала тәрбиесіндегі ата-аналардың рөлін арттыруға ерекше назар аударылады.
Білім беру қызметі бекітілген жылдық оқу жоспары бойынша жүзеге асырылады. Мектептің оқу жоспары оқушылардың оқу жүктемесінің талаптарына толық сәйкес келеді, оны жүзеге асыру бағдарламалармен, оқулықтармен, оқу жоспарларымен, дидактикалық материалдармен қамтамасыз етілген.
Педагогикалық ұжымның құрамы тұрақты. Мұғалімдер шындықты бағалай алатын, ұтымды ойлана алатын, оңтайлы шешім қабылдай алатын жан-жақты дамыған тұлғаны дайындауды мақсат етеді.
Сонымен қатар, мектептің өзін-өзі аттестаттау барысында бірқатар проблемалар анықталды:
2022-2027 жж. оқу кезеңдеріне қойылған міндеттер:
Мектеп қызметінің барлық бағыттары бойынша жүргізілген жұмысқа талдау негізінде, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын ескере отырып (2,10-18-қосымшалар), комиссия бағаланатын кезеңде мектепті бағалау "zhaqsy" - ға сәйкес келеді деп шешті.