«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №2 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Схема проезда

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Заключение по итогам самооценки КГУ «Общеобразовательная школа №2 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области».

«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта  білім беретін мектебі» КММ

өзін-өзі бағалау нәтижесі бойынша қорытынды

Мектептің өзін-өзі бағалау барысында 2017/2018-2021/2022 оқу жылдары аралығында талдау жүргізілді:  

  • мұғалімдер мен білім беру мекемесі әкімшілігінің педагогикалық және басқарушылық қызметінің жай-күйі мен нәтижелері 
  • педагогикалық үдерісті әдістемелік қамтамасыз ету
  • оқушылардың білім сапасы
  • тәрбие жұмысының жүйесі
  • мектептің психологиялық-педагогикалық қызметі  

2-11 сыныптардың оқу деңгейі зерттелді. Мектеп өз қызметінде үйлесімді дамыған зияткерлік тұлғаны қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Мектепте білім беру процесі Қазақстан Республикасының МЖМБС аясында жүзеге асырылады.

Білім беру процесі білім берудің үш сатысына сәйкес жүзеге асырылады:

 

Бастауыш білім беру (1-4 сыныптар)

Оқытудың бірінші кезеңінде оқушылардың оқуға деген тұрақты қызығушылығы қалыптасады, оқу іс-әрекетінің негізгі дағдылары дамиды (жазу, санау, оқу).

 

Педагогикалық ұжым алдына келесі міндеттерді қояды:  

  • Сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін қалыптастыру: оқи, жаза, тыңдай, сөйлей білу; сөйлеу қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеу және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
  • Ойлау қызметінің тәсілдерін қалыптастыру: талдау және синтездеу, жіктеу, абстракциялау және жалпылау; қоршаған қызметтің қарапайым заңдылықтарын бағдарлау үшін қажетті ойлау сапасын қалыптастыру;
  • Білім беруді 2 сатыда жалғастыру үшін қажетті оқушылардың жалпы білім беру дайындығының іргетасын қалау;
  • ОТП-де жаңа технологияларды пайдалану.

 

Негізгі орта білім (5-9 сыныптар)

Оқытудың екінші кезеңінде оқушылардың танымдық қызығушылықтарын және олардың өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыру жалғасуда, педагогикалық ұжым келесі міндеттерді шешу үшін жұмыс жасады:

  • Үшінші сатыда білім алуды жалғастыру үшін қажетті оқушылардың жалпы білім беру дайындығының негізін қалау;
  • Мектептегі және одан тыс оқу және сабақтан тыс сабақтарда оқушылардың жеке өсуіне жағдай жасау.
  • Мектептен кейін оқуды жалғастыруға ниет пен дайындықты қалыптастыру, таңдалған ғылыми білім саласын терең зерделеу қажеттілігі, оларды игерудегі Тәуелсіздік.
  • Негізгі орта білім берудің академиялық және практикалық бағыттылығын қамтамасыз ету.
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, пәндік білім мен дағдыларды кезең-кезеңмен тереңдетуді қамтамасыз ету;
  •  Білім беру үдерісінің мазмұндық негізін анықтайтын білім беру құндылықтарының өзара байланыстылығы мен өзара шарттылығына және оқытудың күтілетін нәтижелерінің жүйесіне негізделген оқыту мен тәрбиелеудің біртұтастығы қағидатын іске асыру;

 

     Жалпы орта білім (10-11 сыныптар). Жаратылыстану-математикалық бағыт.

Оқытудың осы кезеңіндегі оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері-білім беру бағдарламаларының кең спектрі, оқушының жеке басының мүдделері, қабілеттері мен мүмкіндіктері.

Оқытудың үшінші сатысында міндетті оқу пәндері мен таңдау бойынша бейіндік оқу пәндерінің үйлесуі негізінде жаратылыстану-математикалық бағыт бойынша бейіндік оқыту жүзеге асырылады, педагогикалық ұжым мынадай міндеттерді шешу бойынша жұмыс істеді:

Мектепті басқару әр түрлі деңгейдегі ұйымдасқан басқару органының арқасында жүзеге асырылады: 

  • Педагогикалық кеңес
  • Қоғамдық ата-аналар комитеті
  • Мектептің қамқоршылық кеңесі
  • Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі кеңес
  • Мектеп әдістемелік кеңесі
  • Мектеп оқушыларының өзін-өзі басқару кеңесі  

Мектеп өз қызметінде ҚР Конституциясын, "Білім туралы" ҚР Заңын, басқа да республикалық, өңірлік заңнамалар мен нормативтік актілерді, сондай-ақ мектептің әртүрлі құрылымдары мен басқару тетіктерінің қызметін регламенттейтін әзірленген және бекітілген ережелерді басшылыққа алады.

 

Педагогикалық ұжым білім беру процесі субъектілерінің жан-жақты дамуы мен өздігінен білім алуы үшін, тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің қазіргі заманғы сұраныстарына сай келетін білім берудің жаңа сапасына қол жеткізу үшін барынша қолайлы жағдайлар жасау үшін жұмыс істейді.

 

Мектепте ОҚЫТУ САМАСЫН ЖЕТІЛДІРУК РЕСУРСЫ РЕТІНДЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРАКСИСТЕ "LESSON STUDY"эксперименттік алаңының жұмыс бағдарламасы іске асырылуда. Эксперименттің/Зерттеудің мақсаты - оқыту сапасын арттыру, оқушылардың білім сапасын арттыру, әр оқушының жетістігі мен жоғары білім алу үшін "Lesson study" педагогикалық тәсілін пайдалана отырып, білім алушы мұғалімдер командасының жұмысын ұйымдастыру мысалында тәжірибе алмасу жүйесін енгізу алгоритмін жасау.

Эксперимент мерзімі-2021-2022 оқу жылы.   

 Жоспар бойынша келесі іс-шаралар жүзеге асырылды:    

 1) мұғалімдердің шығармашылық топтары ұйымдастырылды (МШҰ)   

 2) Lesson study тәсілінің әдістемелік жалпы оқуы өткізілді  

3) "Lesson study зерттеуін жүргізу технологиясы" тақырыбы бойынша сабақ өткізілді    

4) эксперименттік сыныптарда 2 тоқсанға сабақ өткізу кестесі жасалды:    

 5) эксперименттік сыныптардың барлық оқушылары: 3 вэж (69), 5абвгк (122), 8абвг (84). сыныптар жиыны-11, оқушылар жиыны-275 (мектеп контингентінің жалпы санынан 26%)                         

  6) Педагогикалық ынтымақтастық ұйымдастырылды:

  • әдістемелік секциялар, мұғалімдер қауымдастығы
  •  бір сынып мұғалімдерінің командалық жұмысы
  • қатарлас сынып мұғалімдерінің ынтымақтастығы (қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеу)
  • мектеп әкімшілігі мен мұғалімдердің ынтымақтастығы.
  • Супервизия-педагогты қолдау нысаны, оған тәжірибелі әріптесті бақылау, күшті және әлсіз жақтарын бірлесіп рефлексивті анықтау және ұғыну, қателерді жою бойынша шешім (құпия сипатта болады

Әдістемелік жұмыс жүйеде жүргізілді және білім сапасын арттыруға, әр оқушы мен мұғалімнің танымдық, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамытуға бағытталған. Мұғалімдермен кеңестер, сұхбаттар, мұғалімдерге арналған әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу және тәжірибеге енгізу түзетуші көмек көрсетті.

 

Педагогикалық ұжымның кәсіби деңгейі жоғары деңгейде.  

 

Мұғалімдердің шығармашылық белсенділігі артты. Білім беру үдерісіне тұлғаға бағытталған, ақпараттық-коммуникативтік технологиялар енгізілді. 

Денсаулықты сақтау және нығайту, білім беру сапасын бақылау, оқушылардың сауаттылығын арттыру мәселелеріне көп көңіл бөлінді. Қойылған міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін түрлі формалар қолданылды. Факультативтер, үйірмелер, жеке сабақтар және қосымша білім беру арқылы мұғалімдердің сабақтан тыс және сабақтан тыс жұмыстарының бірлігі сабақтар мен іс-шаралардың тәрбиелік әлеуетін арттыруға мүмкіндік берді, бұл білім сапасына оң әсер етті.  

Дарынды балаларды дамыту үшін мектепте "дарынды балалар"кешенді-мақсатты бағдарламасын іске асыру есебінен ерекше жағдайлар жасалған. Осы бағдарлама бойынша жұмыс оң нәтижелерге ие: аудандық, облыстық және республикалық олимпиадалар мен конкурстарда жүлделі орындар; спорттың әр түрі бойынша аудандық және облыстық жарыстарда жүлделі орындар; оқушылардың зияткерлік дамуына оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен мүдделерін қамтамасыз ететін қосымша білім беру ұйымы ықпал етеді. Оқушылардың үйірмелер мен спорт секцияларында жұмыспен қамтылу көрсеткіші жыл сайын өсіп келеді.  

Тәрбие жұмысы орта оқу орындарының оқудан тыс қызметін ұйымдастыру туралы Заңның және ҚР жастар саясаты туралы Заңның тұжырымдамасына негізделеді. 

Сондай-ақ, соңғы жылдары кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алу бағдарламасы жүзеге асырылуда. Бала тәрбиесіндегі ата-аналардың рөлін арттыруға ерекше назар аударылады.

Білім беру қызметі бекітілген жылдық оқу жоспары бойынша жүзеге асырылады. Мектептің оқу жоспары оқушылардың оқу жүктемесінің талаптарына толық сәйкес келеді, оны жүзеге асыру бағдарламалармен, оқулықтармен, оқу жоспарларымен, дидактикалық материалдармен қамтамасыз етілген. 

Педагогикалық ұжымның құрамы тұрақты. Мұғалімдер шындықты бағалай алатын, ұтымды ойлана алатын, оңтайлы шешім қабылдай алатын жан-жақты дамыған тұлғаны дайындауды мақсат етеді. 

Сонымен қатар, мектептің өзін-өзі аттестаттау барысында бірқатар проблемалар анықталды: 

  • Оқушылардың саны жыл сайын артып келеді, бұл белгіленген жобалық қуаттан асып түседі. Осыған байланысты оқушылармен қосымша және жеке сабақтар өткізу үшін оқу кабинеттерінің жетіспеушілігі проблемасы бар    
  • 5-11 сынып оқушылары үшін ОП қашықтықтан форматта ұйымдастыру пәндер бойынша білімдегі олқылықтардың пайда болуына ықпал етті  
  • Орта буын оқушыларының оқу мотивациясының төмендеуі
  • Бастауыш және орта буын оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру бойынша әлсіз жұмыс.
  • Оқушылардың нашар оқу сауаттылығы
  • Кейбір мұғалімдердің білім беру нәтижелерінің сапалы өсуін қамтамасыз етпейтін белсенді инновациялық оқыту нысандарын игеруге және енгізуге деген енжарлығының белгісі
  • Орта және жоғары буындарда ата-аналар жиналысына қатысудың төмендігі, ата-аналар тарапынан бақылау әлсіреді      

2022-2027 жж. оқу кезеңдеріне қойылған міндеттер:

  1.  Білім беру процесін материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жақсарту;
  2.  Педагогтердің кәсіби қызметінде шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасау;
  3. Оқушы тарапынан оқу процесін өзін-өзі басқаруға және оның өзін-өзі дамытуға жәрдемдесу;
  4.  Ойлаудың жоғары деңгейін, шығармашылық қабілеттерін және тапсырмаларды орындау кезінде және сабақтан тыс және сабақтан тыс іс-шаралар нәтижелерінде айтарлықтай артықшылықты ескеру;
  5. Дарынды балалармен жұмыс жасау мәселесі бойынша мақсатты әдістемелік бірлестік құру;
  6. Тақырыптық семинарлар жүйесі арқылы педагогтердің біліктілігін арттыру; Заманауи ақпараттық технологияларды игеру бойынша мұғалімдердің біліктілігін арттыру;
  7. Білім беру процесін электронды түрде дидактикалық қамтамасыз ету жүйесін оңтайландыру;
  8. Мектепте қосымша білім беру саласын дамыту бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу;
  9. Педагогтардың жұмыс тәжірибесін жинақтауды зерделеу;
  10. Жүйе жұмысының мониторингі.        

Мектеп қызметінің барлық бағыттары бойынша жүргізілген жұмысқа талдау негізінде, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарын ескере отырып (2,10-18-қосымшалар), комиссия бағаланатын кезеңде мектепті бағалау "zhaqsy" - ға сәйкес келеді деп шешті.

 

 

Жаңартылған күні: 10.03.2022 16:23
Құрылған күні: 10.03.2022 16:25

Текст