«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №2 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Схема проезда

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

МЕДИАЦИЯ ҚЫЗМЕТІНЕ ХАБАРЛАСА АЛАСЫЗ

МЕКТЕПТІҢ МЕДИАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ
 
ЕГЕР СІЗ:
 
жанжалдасып немесе төбелескен;
егер сізді сабақта қорлау болса;
сізден бірдеңе ұрланды, сізді ұрып-соқты, ал сіз қылмыскерді білесіз және т.б.
 
МЕДИАЦИЯ ҚЫЗМЕТІНЕ ХАБАРЛАСА АЛАСЫЗ
 
Медиация қызметінің жұмысы мектеп оқушыларына жанжалдарды бейбіт жолмен шешуге көмектесуге бағытталған. Татуласу бағдарламаларын қызмет тек жанжалға қатысушылардың барлығының ерікті қатысуымен ғана жүзеге асыра алады.
 
Бұл қақтығысты шешудің балама жолы.
 
Бітімгершілік жиналысты басқаратын адамдар біреуді айыптамайды, ұрыспайды, қорғамайды немесе бірдеңе кеңес бермейді. Олардың міндеті - жанжалды тыныштықпен шешуге көмектесу.
 
Сіз кездесудің негізгі қатысушылары боласыз.
 
МЕКТЕПТІҢ МЕДИАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ МІНДЕТІ:
 
Қақтығыстарды шешудің баламалы әдісін жасайды
Қақтығыс конструктивті үдеріске айналады
Белсенді тыңдау, көшбасшылық және басқа да пайдалы қарым-қатынас дағдылары игеріледі
Балалар мен ересектер арасындағы қарым-қатынасты жақсарту
Өз таңдауы мен шешімдері үшін жауапкершілік сезімін дамытады, сонымен қатар жеке құндылық сезімін арттырады.
 
ҚЫЗМЕТ ҚАРАСТЫРУҒА БОЛАДЫ ҚАНДАЙ ҚАУЫЛДАУ ЖАҒДАЙЫ:
 
Тараптар қақтығысқа қатысқанын мойындайды (бірақ олардың қателескенін мойындау міндетті емес) және оны шешуге ұмтылады.
Кештер 10 жастан асқан.
Тараптар есірткі пайдаланбайды және психикалық сау (себебі олар өз әрекеттеріне жауапкершілікті ала алмайды).
Мұғалімдер немесе ата-аналар қақтығысқа қатысса, жиналысқа ересек жетекші қатысуы мүмкін.
МЕКТЕПТІҢ МЕДИАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ
 
Қақтығыс жағдайында мінез-құлықтың он төрт ережесі:
 
1. Серіктесіңіздің буын шығаруына мүмкіндік беріңіз. Егер ол тітіркендіргіш және агрессивті болса, онда сіз оған ішкі стрессті азайтуға көмектесуіңіз керек. Бұл орын алмайынша, онымен келіссөздер жүргізу қиын немесе мүмкін емес.
 
2. Одан талаптарды сабырлы түрде негіздеуді талап етіңіз. Тек фактілер мен объективті дәлелдерді қарастыратыныңызды айтыңыз. Адамдар фактілер мен эмоцияларды шатастыруға бейім.
 
3. Агрессияны күтпеген трюктермен құлатыңыз. Мысалы, жанжалдасушы серіктестен құпия түрде кеңес сұраңыз, күтпеген сұрақ қойыңыз. Комплимент айтыңыз («Сіз ашуланғанда одан да әдемісіз ... Сіздің ашуыңыз мен күткеннен әлдеқайда аз, сіз өткір жағдайда соншалықты суық қандысыз ...»).
Ең бастысы, сіздің өтініштеріңіз, естеліктеріңіз, мақтауларыңыз ашулы серіктестің санасын жағымсыз эмоциялардан жағымдыға ауыстырады.
 
4. Оған теріс баға бермеңіз, бірақ өз сезіміңіз туралы айтыңыз. «Мені алдап жатырсың» демеңіз, бұл жақсырақ естіледі: «Мен өзімді алданғандай сезінемін». «Сен дөрекі адамсың» деп айтпа, «менімен сөйлескенің мені қатты ренжітті» деп айт.
 
5. Олардан қалаған соңғы нәтиже мен мәселені кедергілер тізбегі ретінде көрсетуді сұраңыз. Мәселе - бұл шешуді қажет ететін нәрсе. Адамға деген көзқарас - бұл шешім қабылдауға тура келетін фон немесе жағдайлар. Эмоцияларыңыздың сізді басқаруына жол бермеңіз! Онымен проблеманы анықтап, оған назар аударыңыз.
 
6. Серіктесті мәселені шешу және олардың шешімдері туралы өз көзқарасын білдіруге шақырыңыз. Кінәлілерді іздемеңіз және жағдайды түсіндірмеңіз, одан шығудың жолын іздеңіз. Бірінші қолайлы нұсқада тоқтамаңыз, бірақ бірқатар опцияларды жасаңыз. Содан кейін оның ішінен ең жақсысын таңдаңыз. Шешімдерді іздегенде, өзара қолайлы шешімдерді іздеуді ұмытпаңыз.
 
7. Кез келген жағдайда серіктесіңізге «бет-әлпетін сақтауға» мүмкіндік беріңіз. Агрессия үшін агрессиямен жауап беруге рұқсат бермеңіз. Оның абыройына нұқсан келтірмеңіз. Ол кешірмейді. Тек оның әрекеті мен ісін бағалайық.
 
МЕКТЕПТІҢ МЕДИАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ МІНДЕТІ:
 
8. Өзіңізді кінәлі сезінсеңіз, кешірім сұраудан қорықпаңыз. Біріншіден, серіктесті қарусыздандырады, екіншіден, оны құрметтейді. Өйткені, кешірім сұрауға сенімді және жетілген адамдар ғана қабілетті.
 
9. Сізге ештеңе дәлелдеудің қажеті жоқ. Кез келген қақтығыс жағдайында ешкім ешкімге ешқашан ештеңе дәлелдей алмайды. Тіпті күшпен. Бұл пайдасыз, бос жаттығу. Теріс эмоционалды әсерлер «жауды» түсіну, есепке алу және келісу қабілетін тежейді.
 
10. Алдымен аузыңды жап. Егер сіз өзіңізді бақылауды жоғалтсаңыз және жанжалға қалай тартылғаныңызды байқамай қалсаңыз, жалғыз нәрсені істеуге тырысыңыз - үндемеңіз. Сіздің үнсіздігіңіз жанжалдан шығып, оны тоқтатуға мүмкіндік береді. Кез келген қақтығысқа әдетте екі тарап қатысады, ал егер біреуі жоғалып кетсе, кіммен жанжалдасу керек?
 
11. Қарсыластың жағдайын сипаттамаңыз. Әріптестің жағымсыз эмоционалдық жағдайын ауызша мәлімдемеден аулақ болыңыз. Мұндай «тыныштандыратын» сөздер тек шиеленістің дамуын күшейтеді және күшейтеді.
 
12. Кеткен кезде есікті тарс жауып алмаңыз. Егер сіз тыныш және ешқандай сөзсіз бөлмеден шықсаңыз, жанжалды тоқтатуға болады. Бірақ егер сіз бір уақытта есікті тарс еткізсеңіз немесе кетер алдында қорлайтын нәрсе айтсаңыз, сіз қорқынышты, жойқын күштің әсерін тудыруы мүмкін.
 
13. Серіктесіңіз суық кезде сөйлеңіз. Егер сіз үндемесеңіз және серіктес жанжалдан бас тартуды берілу деп санаса, оны жоққа шығармағаныңыз жөн. Ол суығанша үзіліс жасай беріңіз. Жеңімпаз соңғы соққыны артта қалдырған емес, қақтығысты басында тоқтата алған адам оған жеделдету бермейді.
14. Қақтығысты шешудің нәтижесіне қарамастан, қарым-қатынасты бұзбауға тырысыңыз.
Жаңартылған күні: 19.10.2022 10:11
Құрылған күні: 19.10.2022 10:11

Текст