«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №2 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Схема проезда

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жас мұғалімге арналған ұсыныстар

 

Жас мұғалімге арналған ұсыныстар

Кәсібиты йымдар

 

Оқушылар үшін бағалауды мақсатетпеңіз.

• Бағалауарқылықорқытпаңыз.

• Бағалау ғақорқыныш пен немқұрайлылық тудырмаңыз.

• Бағамен жазаламаңыз, оны есепайырысу құралына айналдырмаңыз.

• Баға беру арқылы мен мендік туғыз баңыз.

• Адамдыбағаламаңыз, тек оныңеңбегінбағалаңыз.

• Соңғысатыдағышындықтыңрөлінқабылдамаңыз.

Балалар мақұлдаудык үтуде-бұланық. Бағалауболмаса да, олар күлімсіреуді, көзқарасты, қимылдыкүтеді. Өйткені, мақұлдаушабыттандырады. Міне, бізмұғалімдергеөзімізді осы күтудіңорталығынаайналдыруғанемесебалалардыбір-бірінеқызықтыетіпұйымдастыруға, мұғалімніңғанаемес, соныменбіргеолардыңжолдастарының да пікірінбағалауғабайланысты. Осындайзейінніңтаралуыменбізде де, балаларда да проблемалар аз болады, невроздар да аз болады.

Мақұлдайтынсиқырлысөздер

- Жарайсың!

- Ақылды!

- Өте жақсы!

- Тамаша!

- Жақсы жауап!

- Сенменіңкүткенімненасыптүстің!

- Өтедәл (өтедәлтолықтырулар, мәлімдеме)!

- Маған сеніңжауабың (ойларың, болжамдарың) ұнайды!

- Керемет!

- Жауап үшін рахмет!

- Жақсытаңқалдым!

- Көңілге қонымды!

- Сенүшінқуанамын!

- Ерекше!           

                                                      

                          Жасмұғалімгеарналғанжадынама                

 

  • Балалардықұрметте! Олардысүйіспеншілікпенжәнешындықпенқорғаңыз.
  • Ешзиянкелтірме! Балалардыңбойынанжақсылықіздеңіз.
  • Оқушыныңеңкішкентайжетістігінбайқаңызжәнеатапөтіңіз. Тұрақтысәтсіздіктерденбалаларашуланады.
  • Жетістікті өзіңізге емес, кінәні шәкіртке жүктемеңіз.
  • Егер қателессеңіз – кешірімсұраңыз, бірақжиіқателесіңіз. Жомартболыңыз, кешіребіліңіз.
  •  
  • ғаайқайламаңыз, қорламаңыз.
  • ңыз, оңашада кешір.
  • Баланы өзінежақындатуарқылығанаоныңруханиәлемініңдамуынаәсеретугеболады.
  • атынанбалаларменқарым-қатынастадәрменсіздігіңізүшінжазалауқұралыніздемеңіз.
  • Жеке тұлғаныемес, әрекеттібағалаңыз.
  • Балағаоғанжанашырекеніңізді, оғансенетіндігіңізді, оныңқадағалауынақарамастанолтуралыжақсыпікірбілдіругемүмкіндікберіңіз.

 

Жасмұғалімдергеарналғанкеңестер

 

1. Оптимист болыңыз! Педагогика - бұл таза оптимистікғылым (дегенмен, кез-келгенғылымсияқты). Тек әуесқойлықпессимистік.

 2. Еңмаңыздысынұмытпаңыз: балаларпарадоксалдытіршілікиелері.

 3. Негізінде, бізайналамыздаболыпжатқанныңбәрінөзімізтудырамыз, соданкейінбұлбізкөргімізкелетіннәрсеемесдепшағымданамыз.

 4. Бұқтырмаңызжәнеештеңеденқорықпаңыз.

 5. Ата-аналарменқалайбайланысуғаболады? Дәлбалаларменсияқты. Есіңіздеболсын: ересектер де балалар, тек қаттышаршайды.

 6. Әкімшілікпенқарым-қатынастакелесі тактика оңтайлыболыптабылады: сізгекеңесберетіннемесебұйыратынбарлықнәрсеменкелісіңіз, бірақөзіңізқажетдепсанайтыннәрсеніғанажасаңызжәнемансапқаасықпаңыз; директор мен мұғалімніңайырмашылығы - оны жұмыстаншығаруоңай, ал мұғалімгеқиынекенінестесақтаңыз.

 7. Ұмытпаңыз: педагогикадасабаққаалғашкелгенсәт, алғашқысабақтар, балаларменалғашқытанысу, бәрішешушімәнгеие.

 8. Егерсізалдыменбалаларғаерікберіп, соданкейінолардыбассаңыз, оларсізгеұнамайды, егерсіз, керісінше, алдыменбассаңыз, соданкейінерікберсеңіз – оларсізге риза болады.

 9. Есіңіздеболсын: сіздіңбастыісіңіз - балаларменқарым-қатынасжасау, оларменкездесудіңқуанышынқалайсезінудібіліңіз, балалартүтіккенмұғалімдердіүнсізжеккөреді.

 10. Балалардыңалдында бос көрінбеңіз.

 11.Жылулығыңызды, мейіріміңіздісұрағандарғанемесеөзіңізгеұнайтындарғаемес, ерекшеқажетететіндергеберіңіз.

 12. Егерсізқалайәрекететугекүмәндансаңыз, асықпаңыз, алдағықадамтуралыойлануғауақыттықысқартпаңыз.

 13. Мұғалімәрқашанденебітімі, сымбатты, жақсыкөңіл-күйдеболуыкерек. Карнеги ережесінқолданыңыз:«Егербақыттыболғыңкелсе, бақыттыбол!»

 14. Балалармендұрысамандасудыүйреніңіз, бұлөтемаңызды. Сізқарапайым«Сәлеметсізбе»дегенүнмен де тәрбиелеугеболады.

 15. Шәкірттеріңіздіңбарлыққыр-сырынбілуге ​​тырысыңыз, олардыңбұрынқандайболғанын - тура бесіктенбастап, олардыңөзінқалайұстағанын, қалайөмірсүргенінбілуге ​​​​тырысыңыз.

 16. Егерсізқателессеңіз, ұялмаңыз. Балалар, ересектерденайырмашылығы, мұғалімдіәрқашанкешіреді.

 17. Өзіңіздікүнінеүшретмақтаңыз: таңертең, түстенкейінжәнекешке. Мынасиқырлыөзін-өзі гипноз формуласынқолданыңыз: «Мен мінсізмұғаліммін, балаларменітыңдайды, ата-аналарменіқұрметтейді, әкімшілікменіжақсыкөреді».

 18. Көптегенмұғалімдердіңкемшілігі - оларбелсендібелсенділіктідамытады, бірақойлаудыұмытады. Есіңіздеболсын: ойлаусіздіңбастыпарызыңыз.

19. Балалармен ойнаңыз, көңіл көтеріңіз. оқытуды балалық шақтың жалғасы ретінде қарастырыңыз.

                                                                                                         

Жас мұғалімге тәжірибелі әріптестердің кеңестері.

  1. Сабақ басталар алдында барлығының орнында екенін, тақтада, үстелде артық заттар бар-жоғын, сыныптың тазалығын тексеріңіз.
  2. Сабақтың әр минутын тиімді пайдалану.
  3. Оқушыларға мақсатын, міндеттерін, сабағын түсіндіру.
  4. Жаңаматериалдытүсіндіргендепроблемалардыбөліпкөрсетугетырысыңыз, оқушылардыөзбетіншешешугешақырыңыз.
  5. Оқушыныңқатесінтүзетугеасықпаңыз, егероқушылар оны түзетсежақсы.
  6. Сабақтаөзіндікжұмыстыұйымдастыруғатырысыңыз - оқушылардыкөбірекжазуға, мысалдаршешуге, құруғашақырыңыз.
  7. Сабақтаәроқушыкөзгекөрінуікерек, әрқайсысынажекекөзқарасіздеңіз.
  8. Дамытушылықоқытупринциптерінжүзегеасыруүшінбарлықмүмкіндіктердіпайдаланыңыз.
  9. 9. Сабақтыңтәрбиелікаспектілеріненазараударыңыз: еңбексүйгіштік, үнемшілдік, қабілеттілік, достық.
  10. Үйтапсырмасынберералдындасаралап, жан-жақтытүсіндіріп беру. Қоңырауданкейіноқушылардыкешіктірмеңіз.
  11. Есіңіздеболсын: әрбірсабақерекше, олалдыңғысабақтарғаұқсамауыкерек.
  12. Ағамұғалімдердіңсабақтарынақатысыңыз. Олардыңоңтәжірибесінөзіңізгеқолданыңыз.
  13. Есіңізде болсын, ең жоғары педагогикалықжетістік – оқушыныңжүзіндегікүлкіекенінестесақтаңыз.

 

Сабаққадайындықбойыншажасмұғалімгежадынама

 

I. Сабақмақсатынөзіңізжәнеоқушыларүшінбөлеканықтаңызжәненақтытұжырымдаңыз.

 II. Сабақтыңоқуматериалынжоспарлаужәнеоғанмұғалімдідайындау.

          Олүшінсізгеқажет:

- тақырыпбойыншаәдебиеттердітаңдаңыз;

– оқубағдарламасынқарау;

– осы тақырыпбойыншабағдарламаталаптарыноқу, осы сабақтамұғалімнен не талапетілетінінбілу.

2) Мыналарғабағытталғаноқутапсырмаларынтаңдаңыз:

– жаңаматериалдытану;

жаңғырту;

– білімдітанысжағдайдақолдану;

– білімдерінбейтанысжағдайдақолдану;

– білімгешығармашылықкөзқарас.

3)Оқутапсырмаларын «қарапайымнанкүрделіге» принципінесәйкесорналастырыңыз. Тапсырмалардыңүшжинағынжасаңыз:

– оқушыныматериалдыжаңғыртуғажетелейтінтапсырмалар

– оқушыныңматериалдытүсінуінеықпалететінтапсырмалар

– оқушыныңматериалдыбекітуінеықпалететінтапсырмалар.

III. Сабақтың «ерекшелігі» туралы ойланыңыз.

      Әрбір сабақта оқушыларды таң қалдыратын, таңдандыратын, қуантатын нәрсе болуы керек - бір сөзбен айтқанда, бәрі ұмытылғанда есте қалатын нәрсе болуы керек. Бұл қызықты факт, күтпеген жаңалық, әдемі тәжірибе, бұрыннан белгілі нәрсеге стандартты емес көзқарас және т.б.

IV.  Таңдалғаноқуматериалынтоптастыру.

        Олүшінтаңдалғанматериалменжұмысқандайретпенұйымдастырылатынын, оқушылардыңіс-әрекетінөзгертуқалайжүзегеасырылатынынқарастырыңыз.

         Материалдытоптастырукезіндееңбастысы - жаңаныпассивтіқабылдауемес, оқушылардыңбелсенділігінарттыратынсабақтыұйымдастыруформасынтабабілу.

V. Сабақтаоқушылардыңіс-әрекетін  ФБ жоспарлау, нені ойластыру:

– ненібақылаукерек;

– қалайбақылаукерек;

– бақылаунәтижелерінқалайпайдалануғаболады.

       Әркімнің жұмысы неғұрлым жиі бақыланса, әдеттегі қателіктер мен қиындықтарды көру, сондай-ақ оқушыларға мұғалімнің олардың жұмысына деген шынайы қызығушылығын көрсету оңайырақ болатынын ұмытпаңыз.

VI. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтарды дайындау.

       Қажетті оқу және көрнекі құралдардың, аспаптардың, техникалық оқу құралдарының тізімін жасаңыз. Барлығы жұмыс істейтінін тексеріңіз.

        Барлық жаңа материал тақтада тірек контуры түрінде қалуы үшін тақтаның сыртқы түрін ойластырыңыз.

 VII. Үйгеарналғантапсырмалардыойластырыңыз: оныңмазмұны, сондай-ақ оны орындаубойыншаұсыныстар.   

Жаңартылған күні: 16.10.2022 15:46
Құрылған күні: 17.10.2022 09:48

Текст