«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа №2 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Схема проезда

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЖАЛПЫЛАУ ЖӘНЕ ОБЛЫСТЫҚ «ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ БАНКІНЕ» ЕНГІЗУ РӘСІМІ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ

                                                                                                         

ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЖАЛПЫЛАУ ЖӘНЕ ОБЛЫСТЫҚ «ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ БАНКІНЕ» ЕНГІЗУ РӘСІМІ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ

  1. Жалпы ережелер

1.1 Осы Ереже мынадай құжаттардың негізінде әрекет етеді:

- Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;

- Білім беруді дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;

-ҚР Білім және ғылым министрінің 2007 жылғы 29 қарашадағы № 583 бұйрығымен бекітілген оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру ережесі;

-ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 2007 жылғы 21 желтоқсандағы   № 644 бұйрығымен бекітілген әдістемелік (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) кеңес қызметінің Үлгі ережесі және оны сайлау тәртібі;

- ҚР Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 16 шілдедегі № 272 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі, орта, жалпы және қосымша білім беру ұйымдарында педагогикалық кеңес қызметінің Үлгі ережелері және оны сайлау тәртібі;

- ҚР Білім және ғылым министрінің «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы.

1.2 Осы Ереже педагогикалық және басшы қызметкерлердің тәжірибесін жинақтау бойынша әдістемелік материалдарды дайындаудағы басшылық болып табылады.

1.3 Осы Ереже озық педагогикалық тәжірибені облыстық деректер банкіне енгізу тәртібін анықтайды.

Озық педагогикалық тәжірибенің облыстық деректер банкін құру мақсаты- қазақстандық білім беруді жаңғырту үдерісін қамтамасыз ететін тәсілдер негізінде озық педагогикалық тәжірибені тарату және енгізу:

1.4 Ақмола облысы бойынша облыстық деректер банкі Ақмола облысы білім басқармасының облыстық оқу-әдістемелік кабинетінде құрылады.

1.5. Озық педагогикалық тәжірибені жинақтау кезінде осы педагогикалық тәжірибе негізінде идеялар, заңдылықтар, механизмдер сипатталады, қол жеткізілген нәтижелерге сипаттама беріледі, жұмыстың жекелеген тәсілдері мен әдістерін іске асыру үдерісінде принципті жақсартулар анықталады.

1.6. Озық педагогикалық тәжірибені жинақтау педагогикалық қызметкердің,  педагогикалық ұжымның бастамасымен жүргізіледі.

Озық педагогикалық тәжірибенің авторы бола алады:

- педагогтардың шығармашылық кәсіби бірлестіктері;

- білім беру мекемелері;

- білім беру мекемелерінің басшылары (орынбасарлары);

- педагогикалық қызметкерлер;

- психологтар, әлеуметтік педагогтар, логопедтер;

1.7. Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау кезінде (ҚР Білім және ғылым министрінің «Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» 27.01.2016 ж. № 83 бұйрығына сәйкес):

- білім беру ұйымдары деңгейінде "педагог-модератор" педагогикалық құзыреттілігін ескеру қажет (№83 бұйрық, 2 тарау, 12 тармақ, 4 т.);

-аудан (қала) деңгейінде "педагог-сарапшы" педагогикалық құзыреттілігін ескеру қажет (№83 бұйрық, 2 тарау, 12 тармақ, 5т. );

-облыстық деңгейде "педагог-зерттеуші" педагогикалық құзыреттілігін ескеру қажет (№83 бұйрық, 2 тарау, 12 тармақ, 2 т.);

-облыстық деңгейде "педагог-мастер" педагогикалық құзыреттілігін ескеру қажет (№83 бұйрық, 2 тарау, 1-3 тармақ).

  1. Озық педагогикалық тәжірибе критерийлері.

2.1. Оқу-тәрбие процесінің жоғары нәтижелілігі;

2.2. Тәжірибенің шығармашылық жаңалығы, педагогтың жаңашыл бастамалары;

2.3. Тәжірибенің жұмыс істеу ұзақтығы (тұрақты 2-3 жыл);

2.4. Тәжірибе тақырыбының өзектілігі, келешегі;

2.5. Ғылыми негізділік (тәжірибе негізіндегі ғылыми заңдылықтар, принциптер);

2.6. Түпнұсқалық әдістемелер көмегімен жоғары нәтижелерге қол жеткізуге кететін уақыттың ұтымды шығыны;

2.7. Кемшіліктерді, қайшылықтарды анықтау және жеңу қабілеті;

  1. Әдістемелік кабинет меңгерушісінің қолы қойылған плагиатқа тексеру туралы аудандық (қалалық) білім бөлімі анықтамасының болуы.

3. Облыстық деректер банкіне озық педагогикалық тәжірибені енгізу тәртібі

3.1. Озық педагогикалық тәжірибе зерттеу және жалпылау үшін (кейіннен облыстық деректер банкіне енгізумен) ұсынылуы мүмкін:

   - облыстық аттестаттау комиссиясы;

   - облыстық конкурстардың («Жыл мұғалімі» және т.б.) сараптамалық кеңесі (қазылар алқасы).

- осы Ережемен бекітілген озық педагогикалық тәжірибе критерийлеріне сәйкес келсе, онда озық педагогикалық тәжірибе облыстық педагогикалық шеберлік конкурстарының, ғылыми-әдістемелік конференциялардың, облыстық семинарлардың қорытындылары бойынша облыстық деректер банкіне енгізілуі мүмкін.

3.2 Озық педагогикалық тәжірибе материалдары аудандық (қалалық), облыстық деңгейде плагиатқа тексеруден өтуі тиіс.   

3.3 Облыстық деректер банкіне енгізу үшін электронды және қағаз негізінде келесі құжаттарды ұсыну қажет:

     - өтінім (1-қосымша))

     - тәжірибе сипаттамасы (2-қосымша)

     - қосымшалар (3-қосымша)

     - тәжірибе материалдарына рецензия (4-қосымша)

     - құжаттарды ресімдеуге қойылатын талаптар (5-қосымша)

     - сараптамалық кеңестің шешімінен үзінді (6-қосымша)

     - ақпараттық карта (7-қосымша)

1-қосымша                                                        

Аудандық (қалалық)

білім бөлімінің басшысы

__________________

   ӨТІНІМ

Аудандық деректер банкіне ______________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

            (автордың аты-жөні, тәжірибесі, лауазымы, білім беру мекемесі)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

мәселесі (тақырыбы)  бойынша озық педагогикалық жұмыс тәжірибесін енгізуді сұраймыз

_________________________

(Білім беру мекемесі директорының қолы)

1 А қосымшасы

Облыстық оқу- әдістемелік

 кабинетінің директоры

__________________

   ӨТІНІМ

Облыстық деректер банкіне ______________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________

            (автордың аты-жөні, тәжірибесі, лауазымы, білім беру мекемесі)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

мәселесі (тақырыбы)  бойынша озық педагогикалық жұмыс тәжірибесін енгізуді сұраймыз

______________________________

(Білім бөлімі басшысының қолы)

2-қосымша

Аудандық (қалалық), облыстық деректер банкіне енгізу үшін

озық педагогикалық тәжірибені сипаттау

ЖАДНАМАСЫ

Жұмыс тәжірибесін сипаттау құрылымы:

1.   Тәжірибе авторы туралы мәліметтер (Т.А.Ә., жұмыс орны, педагогикалық өтілі, оқытатын пәндері, мамандығы, байланыс телефоны, электрондық мекен-жайы).

2.   Тәжірибе тақырыбы (тұжырымдаманың нақтылығы, педагогикалық және психологиялық терминдерді дұрыс қолдану).

3.    Тәжірибені қалыптастыру шарттары (шағын аудан, әлеуметтік орта, сынып туралы қажетті мәліметтер).

4.     Тәжірибенің өзектілігі (бұқаралық практикада кездесетін қай қайшылықтар мен қиындықтар тәжірибе жүзінде табысты шешіледі).

5.     Тәжірибені теориялық негіздеуде нақты қандай да бір ғылыми идея негізінде тәжірибе авторы әзірлейтіндігін нақты көрсету қажет.

6.     Тәжірибенің жетекші педагогикалық идеясы-тәжірибеден туындайтын және оны қолдану формаларының вариативтілігін қарастыратын орталық, негізгі ой; бұл автор қызметіндегі басты, ең маңызды тәжірибе.

7.    Тәжірибе технологиясы:

Іс – әрекеттердің дәйектілігін көрсету керек - мақсатты сезіну, міндеттерді қою жағдайын зерделеу, формаларды, әдістерді, құралдарды таңдау, жоспарлау, қолдану, қорытынды шығару, талдау, түзету. Педагогикалық іс-әрекеттің жалпы логикасы контекстінде негізгі тәсілдерді, формаларды қолдану реті. Тәжірибе технологиясын аша отырып, мұғалімнің педагогикалық іс-әрекеттерін осы іс-әрекеттер жасалатын нақты шарттармен сәйкестендіру қажет. Сондықтан сипаттамада нақты педагогикалық фактілерді келтірмей болмайды.

      Осы педагогикалық қызметтің мақсаттары мен міндеттерін қою (педагогикалық қызметтің мақсаты-түпкілікті нәтижені ойша ұсыну). Тәжірибенің мақсаттары мен міндеттерінің қоғамның әлеуметтік тапсырысына, практиканың нақты қажеттіліктеріне, яғни мұғалімдердің, ӘБ жетекшілерінің педагогикалық қиындықтарына сәйкестігін талдау.

Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру:

- оқушыларды оқу қызметіне тарту тәсілі.

 - ұйымның қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі.

Білім беру мазмұны:

- білім мазмұнындағы өзгерістер себептерінің негіздемесі;

- білім беру мазмұнын өзгерту тәсілдерін сипаттау (оқу курсының өзекті желілері бойынша, білім беру мазмұнының әрекеттік компонентін енгізу, жаратылыстану-ғылыми пәндер мен т. б. мазмұнының гуманитарлық аспектілерін енгізу.);

- мазмұнның қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі.

    Оқу-тәрбие жұмысының түрлері, әдістері мен құралдары, қойылған мақсаттар мен міндеттерге сәйкес оларды оңтайлы таңдау, оларды қолдану технологиясы.

- оқыту әдістері;

- оқу сабақтарының түрлері;

- оқыту құралдары;

- қызметтің басым түрлері;

- оқушылардың оқу іс-әрекетінің алгоритмдерін, мұғалімнің кезең-кезеңмен іс-қимылдарын сипаттау;

- қызметті ынталандыру және бақылау, өзара бақылау, өзін-өзі бақылау тәсілдері.

8. Тәжірибемен жұмыс істеу ұзақтығы (қалаған жағдай мен іс жүзіндегі арасындағы қайшылықтар анықталған сәттен бастап тәжірибенің нәтижелілігі анықталған сәтке дейін).

9. Тәжірибе ауқымы (жеке педагогикалық жағдай, сабақ, сабақ жүйесі, сыныптан тыс жұмыс жүйесі, бірыңғай жүйемен сабақ – сыныптан тыс жұмыс, дәріс-семинар жүйесі, мектептен тыс жұмыс жүйесі, тәрбие жүйесін және т. б. ұйымдастыру.)

10. Тәжірибе нәтижелілігі.

Әсер ету дәрежесін көрсету қажет:

- оқушылардың тәрбие деңгейі

- оқушылардың оқу деңгейі

- оқушылардың жеке тұлғасын және т. б. дамыту.

Тәжірибенің нәтижелілігін белгілі бір уақыт аралығында (2-3 жыл, бірақ бір рет қолданылатын іс-шара ретінде емес) қадағалау қажет.

      Нәтижелілікті бағалау кезінде:

- пікірін кім пайдаланады бұл тәжірибе;

- оқытудың басқа әдістерімен салыстырғанда қандай артықшылықтары бар;

- осының арқасында тәжірибе жүзінде жоғары нәтижеге қол жеткізіледі;

- бұл нәтижелер қаншалықты тұрақты;

- алынған нәтижелердің оңтайлылық дәрежесі.

Нәтижені бағалай отырып, оларды осы жұмыс жағдайлары үшін типтік жағдайлармен салыстыру қажет.

3-қосымша

Жұмыс тәжірибесін сипаттауға қосымша:

   Бағдарлама мазмұны, бағдарлама көлемі тәжірибе тақырыбына байланысты болуы мүмкін:

- Авторлық бағдарламалар, модификацияланған бағдарламалар, жобалар.

- Тақырыптық жоспарлау .

- Сабақ конспектілері (сабақ жүйесі).

-Бейнематериалдар (фотоматериалдар, тәжірибенің компьютерлік презентациялары).

- Сабақтарды компьютерлік қамтамасыз ету.

- Кештер, мерекелер және т. б. сценарийлері .

- Лекциялар, сөз сөйлеулер, баяндамалар, рефераттар және т. б. мәтіндер.

- Тәжірибенің нәтижелілігін растайтын материалдар.

- Тестілік, бақылау тапсырмалары.

- ОӘК үлгілері.

4-қосымша

Озық педагогикалық тәжірибені тұтас сипаттау материалдарын рецензиялау үлгі мазмұны

1.   Рецензияның атауында тәжірибе тақырыбы, автор (авторлар тобы), алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе материалын кім жинақтаған және кім ұсынған.

2.   Тәжірибенің өзектілігін негіздеу және оның оқу-тәрбие процесін жетілдіру үшін маңызы (басқару қызметі, әдістемелік жұмыс).

3.   Тәжірибенің ғылыми және әдістемелік негіздері. Автор қандай ғылыми теорияларды, ережелерді, әдістемелік әзірлемелерді пайдаланады.

4.   Тәжірибе жаңалығы: жаңа мазмұны, әдістері, формалары, құралдары. Жаңалықтың деңгейі: жаңашыл, шығармашылық, репродуктивті.

5.   Тәжірибені, оның нақты материалдарын (оң, кемшіліктері) қорыту сапасын, озық педагогикалық тәжірибе өлшемдеріне сәйкестігін бағалау.

6.   Қосымшалардың болуы және мақсаттылығы.

7.   Тәжірибенің қызмет ету шарттары. (Оқу орнында осы тәжірибені, оқытылатын пәндерді, сыныптарды, оқушылардың ерекшеліктерін, материалдық базасын, педагогтың кәсіби дайындық деңгейін, оның білім берудің өзекті мәселелерін пайымдауын қолдануға болады).

8.   Тәжірибеде өзекті тәжірибені қолдану перспективалары. (Педагогикалық тәжірибені тарату бойынша шаралар жүйесін сипаттау, тәжірибе ізбасарларының алған нәтижелерін, ықтимал қателіктерді талдау, қорытындыға келу, тәжірибені мақсатты түрде енгізу, осы мақсаттар үшін әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу, біліктілікті арттыру бойынша жұмыс жүргізу қажеттілігі бар ма).

9.   Тәжірибе ізбасарлары туралы мәліметтер, олардың пікірлері мен ескертулері (нақты мекен-жайлары, аты-жөні, ӘБ атауы).

10. Аудандық (қалалық), облыстық озық педагогикалық тәжірибенің деректер банкіне рецензияланатын тәжірибені енгізудің орындылығы туралы қорытынды.

Құжаттарды ресімдеуге және электрондық тасымалдаушыларға қойылатын талаптар

- Барлық дискілерге автордың толық атымен қол қою керек, аудан, білім беру ұйымының атауын көрсету керек.

- CD-R дискісін басқа компьютерге жүктеу кезінде ақпаратты оқуға ыңғайлы болу үшін барлық құжаттаманы rtf форматында ұсыну керек.

- Құжаттарды мұрағатталатын түрде ұсынбау керек.

- Мәтіндік файлдар үшін Times New Roman қаріпін пайдалану қажет, 14 өлшем, жоларалық интервал – дара, жиегі - 2 см.

Қағаз тасымалдаушыларға қойылатын талаптар.

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  

Озық педагогикалық тәжірибені жалпылау материалдарын

тұтас сипаттау нысанында ресімдеу бойынша

әдістемелік ұсыныстар

Титул парағын ресімдеу ережесі

Озық педагогикалық тәжірибені жалпылаудың баспа нұсқасының бірінші беті – титул парағы. Тәжірибенің тұтас сипаттамасын нөмірлеу титулдық парақтан басталады, бірақ титулдық параққа «1» саны қойылмайды. Егер тәжірибе білім беру мекемесінің деңгейінде жинақталса, жоғарыда ортасында білім беру мекемесінің атауы мөр бойынша орналастырылады. Егер тәжірибе аудандық (қалалық) білім бөлімінің деңгейінде жинақталса, жоғарыда орта тұсында аудандық (қалалық) білім бөлімінің атауы орналастырылады. Титул парағының ортасында тәжірибе тақырыбы жазылады. Оң жақ төменгі бұрышында тәжірибе авторының тегі, аты, әкесінің аты,  лауазымы,  жұмыс орны көрсетіледі. Беттің төменгі жағында ортасында қаланың, ауданның атауы – тәжірибе (басылым) жазылған орны, жылы орналасады.

Тәжірибенің мазмұны көрсетілген бетті ресімдеу ережесі.

Озық педагогикалық тәжірибені жалпылаудың баспа нұсқасының екінші беті - мазмұны. Төменгі колонтитулдағы екінші парақтан оң жақ бұрышында «2» цифрынан тәжірибенің тұтас сипаттамасын нөмірлеу басталады. Сондай-ақ екінші парақтан бастап және қалған деректерде жоғарғы колонтитулда ортасында тәжірибе авторының тегі, аты, әкесінің аты орналастырылады. Мазмұнында барлық негізгі бөлімдердің, тәжірибенің тұтас сипаттамасына қосымшалардың атаулары, бөлімдер мен қосымшалардың басталу беттері көрсетіле отырып басылады.

       Бұдан әрі үшінші беттен аудандық (қалалық), облыстық деректер банкіне озық педагогикалық тәжірибені енгізу туралы ережеге № 2 қосымшада көрсетілген жаднама бойынша тәжірибені сипаттау басталады. «Тәжірибе туралы ақпарат» бөлімінің үшінші тармағынан бастап, осы бөлімнің бірінші екі тармағы (1 - тәжірибе авторы, 2 - тәжірибе тақырыбы) тәжірибені сипаттаудың титулдық парағына орналастырылған. № 2 қосымшада көрсетілген жаднама бойынша тәжірибенің сипаттамасы көлемі бойынша барлық титул парақтарын есепке ала отырып, қосымшасыз 15 – 20 бет баспа мәтінін (өлшемі 14) құрайды.

Библиографиялық тізімді рәсімдеу ережесі.

 Библиографиялық тізімдерді құрудың түрлі тәсілдері бар. Біз әдеби көздерді топтастырудың алфавиттік әдісін пайдаланамыз. Бұл әдіс авторлардың тегі мен атау (егер автор көрсетілмесе) алфавит бойынша орналастырылатынына тән.

 Тыныс белгілерін қою, авторлардың аты-жөнін, кітаптың атауын, баспаның жылын  орналастыру тәртібі мысалда көрсетілген:

Библиографиялық тізім (рәсімдеу үлгісі):

1. А. А. Жайтапова Нәтижеге бағытталған білім беру моделіне көшу кезеңінде мұғалімдердің кәсіби өсуін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету. Алматы, ББҚ РБАИ, 2004 ж., 236 б.

2. М. В. Китаева Табысты мұғалім - табысты оқушы: педагогтарға арналған тәжірибелік құрал.  М.В.Китаева. Ростов на Дону, Феникс, 2003 ж., 224 б. («Учение с увлечением» баспасы).

3. Ж.У.Кобдикова Орта мектепте деңгейлік дифференциацияның педагогикалық технологиясы.  Монография. Алматы "Print", 2000 ж., 165 б.

4. С.В.Кульневич, Т.Б. Лакоценина Заманауи сабақ. 1-бөлім.: Мұғалімдерге, әдіскерлерге, ӘБ жетекшілеріне, педагогикалық оқу орындарының студенттеріне, БАИ тыңдаушыларына арналған ғылыми-практикалық құрал.                   С. В. Кульневич, Т. П. Лакоценин. Ростов на Дону, Мұғалім, 2004 ж., 288 б.

5. В. М. Лизинский  Мектептегі әдістемелік жұмыс туралы. В. М. Лизинский.  Мәскеу, Педагогикалық ізденіс, 2001 ж., 160 б.

Мұғалімнің жұмыс тәжірибесін рецензиялауды ресімдеу ережесі

        Мұғалімнің жұмыс тәжірибесіне рецензияны тәжірибе авторымен жүйелі әдістемелік жұмысты жүргізген, тәжірибе тақырыбы бойынша жинақталған материалдарды дайындау, жүйелеу кезінде көмек көрсеткен білім беру ұйымының қызметкері (білім беру мекемесі директорының орынбасары, аудандық әдістемелік қызмет басшысы (әдіскері) ресімдейді. Рецензия осы Ережеге № 4 қосымшаның жадынамасы бойынша жазылады. Мысал:

Иванова Анна Петровна

....................................(қаланың, ауданның) ..................№ ОМ..............................мұғалім Анна Петровна Иванованың .................................................... тақырыбы бойынша тәжірибесін толық сипаттауға рецензия.

Жадынама бойынша пікірдің мәтіні (аудандық (қалалық), облыстық деректер банкіне озық педагогикалық тәжірибені енгізу туралы Ережеге № 4 қосымша) Рецензия авторының тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы,  қолы және мөрмен растау.

Тәжірибе сипаттамасына қосымшаны ресімдеу ережесі

Тәжірибенің толық сипаттамасына арналған қосымшалардың көлемі мен мазмұны тәжірибе тақырыбына байланысты.

- Қосымшада ұсынылған тәжірибенің тұтас сипаттамасына қатысы бар материалдар ғана ұсынылуы тиіс және осы қосымшаларға тәжірибені сипаттау мәтінінде мысал ретінде сілтемелер бар.

- Қосымшаның бөлімдері көрсетілген бет тәжірибені сипаттау мәтінінде соңғы нөмірленеді.

- Қосымшаның әрбір бөлімі бірліктен бастап жеке нөмірленеді.

- Жоғарғы оң жақ бұрышында қосымшаның әрбір парағында осы парақтың қай тарауларына жататыны көрсетілуі тиіс: "№ 2 қосымша" немесе "№ 4 қосымша".

- Қосымшаның бөлімдері көрсетілген бетте бөлімім нөмірленді, бұл бетте қосымша материалдарының тізбесі көрсетіледі.

Ресімдеу үлгісі:

Иванова Анна Петровна

Қосымша

   № 1 қосымша – авторлық бағдарламалар.

   № 2 қосымша – тақырыптық жоспарлау.

№ 3 қосымша - сабақ конспектілері (сабақ жүйесі).

№ 4 қосымша – бейнематериалдар (фотоматериалдар және компьютерлік тәжірибе презентациялары).

№ 5 қосымша – сабақтарды компьютерлік қамтамасыз ету.

№ 6 қосымша-кештердің, мерекелердің сценарийлері.

№ 7 қосымша – дәрістер, баяндамалар, рефераттар және т.б. мәтіндері.

№ 8 қосымша – тәжірибе нәтижелілігін растайтын материалдар.

Ескертпе:

- «Жыл мұғалімі», «Педагогикалық идеялар фестивалі», «Авторлық бағдарлама» облыстық кезеңінде бұрын қолданылған материалдар қабылданбайды.

- Егер ОПТ өткізу мерзіміне сәйкес одан әрі жүйелі теориялық және практикалық жұмыс жүргізілсе, осы конкурстардың материалдары ғана есепке алынады

6-қосымша

«____»____________ 20___ №______

 сараптамалық кеңестің шешімінен үзінді

Тыңдалды: (аты-жөні, лауазымы, нақты…)

Сөз сөйлегендер: (аты-жөні, лауазымы, жұмыс туралы пікір)

Шешім: аудандық (қалалық) облыстық озық педагогикалық тәжірибе  деректер банкіне қосу үшін «______» тақырыбы бойынша _________(аты-жөні, пәні) жұмыс тәжірибесінен материалдарды ұсыну.

Сараптамалық кеңестің төрағасы: _____________________________(аты-жөні)

Сараптамалық кеңестің хатшысы: _____________________________(аты-жөні)

Решение: рекомендовать материалы по теме: «__» из опыта работы…(ФИО, предмет) для включения в районный (городской) областной банк данных ППО.

Председатель экспертного Совета: _____________________________(ФИО)

Секретарь экспертного Совета: ________________________________(ФИО)

7-қосымша

Инновациялық тәжірибенің ақпараттық картасы

01.  Ауданы____________________________________________

02. Мектеп, б/б _______________________________________

03. Пән _______________________________________________________

04. Білімі ____________________________________________________

05. Санаты______________________________________________________

06. Тегі _______________________________________________________

07. Аты ___________________________________________________________

08. Әкесінің _______________________________________________________

09. Тақырыбы _______________________________________________________

10. Тәжірибеге Аннотация (яғни тәжірибенің пайда болуы мен құрылуы, оның ғылыми негіздемесі, жұмыстың негізгі мақсаттары мен кезеңдері, тәжірибенің артықшылықтары мен нәтижелілігі, жүйесі, технологиясы, автордың әдістемесі, кімнің және қандай идеялары мен тәжірибесі сүйенетін, шығармашылықпен пайдаланатын, мұра болатын) (5-6 ұсыныс)________________

11. Тәжірибе мазмұнын толық баяндау (яғни мәтіндік-графикалық) педагог жұмысының барлық жүйесін сипаттау. Мүмкін: тарихи анықтама, тәжірибенің басты идеялары, мақсаттары мен міндеттері, жолдары, тәсілдері, жұмыс түрлері, олардың ғылыми негіздемесі, ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз етілуі, құжаттамалық ресімделуі, жоспарлау жүйесін, оқу-әдістемелік кешенін, авторлық әдіс-тәсілдердің ерекшеліктерін, авторлық олжаларды, өнертабыстарды, ақпарат көздерімен жұмыс істеу тәсілдерін, оны беру мен игеруді, оқу-танымдық қызметті ұйымдастыру тәсілдерін, оқыту мен дамытудың әдістері мен тәсілдерін, мотивация мен тануды, бағалау мен бақылауды, сынып және үй жұмысын, тәсілдерді, берік және терең білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру жүйесін, оқушылардың дүниетанымы мен руханилығын сипаттау.

12. Тәжірибенің нәтижелілігі (әсері), яғни педагогтың жұмыс нәтижелерін кестелік-графикалық және мәтіндік ұсыну дәстүрлі оқыту бағдарламалары мен технологияларымен салыстырғанда болуы мүмкін ____________________________________________

13. Тәжірибені зерделушіге көмек:

13.01. Тәжірибені шығармашылықпен пайдалану бойынша кеңестер, ұсыныстар________

13.02. Тәжірибе туралы ақпарат (қайдан алып оқуға болады, көздері қандай) ___________

13.03. Тәжірибеге қосымшалар (жариялымдар, кино, бейне, фильмдер, жинақтар, папкалар, буклеттер, альбомдар…)

13.4. Тақырып, мәселе туралы әдебиет ____________________________________

13.5. Кім жинақтады, тәжірибе материалдарын дайындады __________________

Ескертпе:

           Жадының үлкен көлеміне және компьютерлік техниканың жақсы техникалық сипаттамаларына қарамастан, 8-15 баспа беті шегінде (барлық кестелермен, сызбалармен, кестелермен, суреттермен және т.б.) тәжірибенің электрондық мәтінінің көлемін шектеген жөн, бұл жұмысты тірек конспект ретінде бағалай отырып, яғни педагогикалық тақырыпта, технологияда, автордың тәжірибесінде маңызды, ал қалғандары: фильмдер, кітаптар, брошюралар, жинақтар, альбомдар, материалдар салынған конверттер осы тірек конспектісіне қосымша бола алады.

         Пәнге жетекшілік ететін әдіскер қосымша материалдарды сұратуға құқылы.

         Әдіскер, директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасарлары сараптамалық кеңестің отырысына материалдар дайындайды.

          Сараптау кеңесінің отырысында ұсынылған тәжірибені аудандық (қалалық), облыстық озық педагогикалық тәжірибенің деректер банкі енгізу туралы шешім қабылданады.

          Барлық ұсынылған материалдар озық тәжірибе бойынша  авторға сілтеме жасай отырып, тәжірибені тарату үшін қолданылады. Облыстық деректер банкіне енгізілген тәжірибенің авторына куәлік (сертификат) беріледі.

         Озық педагогикалық тәжірибенің облыстық кезеңінен өтпеген ұсынылған материалдар қайтарылуы тиіс. Облыстық кезеңнен өткен материалдар авторға үш жылдан кейін қайтарылады.

         

 

 

Қосымшалар:

Жаңартылған күні: 08.04.2019 11:45
Құрылған күні: 08.04.2019 11:41

Текст